دانلود موزیک جدید | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و آذری

دانلود موزیک جدید | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و آذری

دانلود اهنگ زنگ ایلمه افشین آذری

زنگ ایلمه بیرده زنگ ایلمه بیرده
آخدارما منی سن نده سالما اوزوه درده
زنگ ایلمه بیرده زنگ ایلمه بیرده
من سیز ته گالارسان یاشیارسان بو شهرده
♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫
اورگیم کی بیلیرسن آرتیخ گئدیرم من
بیر واقتی دیردیم گئدن هچ واخدا قایتماز
ساخلماغلا قالماز آغلاماغلا اولماز
جانیم اوزی یئخلان آخی گوز یاشی آخیتماز
زنگ ایلمه بیرده زنگ ایلمه بیرده
آخدارما منی سن نده سالما اوزوه درده
زنگ ایلمه بیرده زنگ ایلمه بیرده
من سیز ته گالارسان یاشیارسان بو شهرده
♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫
تکست اهنگ زنگ ایلمه افشین اذری
اولمازدی بی کاشکی قلبیمده بی عشقی
دفن ایلیجم اوستونا بیر داش گویاجام من
بیلمزدیم اوزومده هم من اوز گوزیمله
هم سنین گوزلروندا گولوپ یاش گویاجام من
زنگ ایلمه بیرده زنگ ایلمه بیرده
آخدارما منی سن نده سالما اوزوه درده
زنگ ایلمه بیرده زنگ ایلمه بیرده
من سیز ته گالارسان یاشیارسان بو شهرده
متن آهنگ زنگ ایلمه افشین آذری