دانلود موزیک جدید | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و آذری

دانلود موزیک جدید | دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و آذری

دانلود اهنگ اگه برگردی شایان اشراقی


متن اهنگ اگه برگردی شایان اشراقی
هر روز و با فکرت میکنم شب
با تو من خوبم بی تو اصلا
بگو فراموشی اینو هستم
یعنی خوبم بی گذشتم
من سزاوار این همه غم سخت نبودم
عشق بدی بی شک نبودم
اومدم اینی که میرم نبودم
با همه این همه انقد بی رحم نبودم
ببین با تو چی سرم اومد که
حساب نمیکنم اصلا رو حرفت
نمیدم دست تو قلبمو هرگز اگه برگردی
سزاوار این همه غم سخت نبودم
عشق بدی بی شک نبودم
اومدم اینی که میرم نبودم
با همه این همه انقد بی رحم نبودم
ببین با تو چی سرم اومد که
حساب نمیکنم اصلا رو حرفت
نمیدم دست تو قلبمو هرگز اگه برگردی
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
دلمو بردی ولی تهش رفتی
ناراحتم از خودم از تقدیر
از تو که ساختی به هر نحوی
یه رابطه الکی یه سرگرمی
هنو جلو چشممی صدات گوشم
همه جا میبینمت صدات تو شهر
تو آغوش همه پشت آغوشم
خراب کردی خراب کردی
من سزاوار این همه غم سخت نبودم
عشق بدی بی شک نبودم
اومدم اینی که میرم نبودم
با همه این همه انقد بی رحم نبودم
ببین با تو چی سرم اومد که
حساب نمیکنم اصلا رو حرفت
نمیدم دست تو قلبمو هرگز اگه برگردی
سزاوار این همه غم سخت نبودم
عشق بدی بی شک نبودم
اومدم اینی که میرم نبودم
با همه این همه انقد بی رحم نبودم
ببین با تو چی سرم اومد که
حساب نمیکنم اصلا رو حرفت
نمیدم دست تو قلبمو هرگز اگه برگردی


دانلود اهنگ اگه برگردی شایان اشراقی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد